O mnie

Moje zdjęcie
Katowice, Poland
Jestem nauczycielem i od paru lat moje życie kręci się wokół pracy. W przedszkolu i w szkole tak wiele się dzieje, trzeba być ciągle na pełnych obrotach. Korzystam z rad bardziej doświadczonych i mądrzejszych ale też sama chciałam się podzielić tym co udało mi się wypracować. To co prezentuję w blogu to twórczość własna oraz pomysły zaczerpnięte z różnych źródeł: z książek, z internetu z warsztatów. Podczas tworzenia wielu dekoracji często pomagały mi moje dobre koleżanki po fachu Justyna i Kasia :) na które zawsze mogłam liczyć.Praca zespołowa to podstawa sukcesu:) Tworząc tego bloga( a pomogłam mi w tym kreatywna dusza Alicja) miałam taką nadzieję że będzie to miejsce w którym nauczyciele wychowania przedszkolnego lub edukacji wczesnoszkolnej znajdą coś dla siebie. Coś co ułatwi im pracę i będzie inspiracją do dalszych twórczych działań.

niedziela, 25 sierpnia 2019

Projekt artystyczny: Nowe szaty dla szkoły

Elewacja naszej szkoły była w opłakanym stanie dlatego też postanowiłam coś zrobić w tym zakresie. Był to dosyć pracochłonny projekt artystyczny, składający się z kilku etapów. Uczniowie aktywnie brali udział w całym projekcie.
Pierwszy etap to zakup sosnowych desek i płyt.
Zakup 20 pieńków dębowych-siedziska.
Obcięcie desek wyrzynarką, nadając kształt kredki.
Malowanie desek farbami akrylowymi.
Malowanie płyt czarną farbą.
Umycie i wyczyszczenie starej elewacji.
Mocowanie za pomocą wkrętów kredek do ściany.
Pomalowanie desek i płyt bezbarwnym lakierem akrylowym.
Czarne płyty służą jako tablice do malowania kredą.
Deski przycięte, część desek jest już pomalowana farbami akrylowymi


Tak wyglądała stara elewacja naszej szkoły.

                                                     Czyszczenie starej elewacji.
Dodaj napis









Dolna i górna część ściany została pomalowana szarą farbą elewacyjną.



Zamocowanie listwy, do której będą przykręcane kredki i tablice.


























Brak komentarzy :

Prześlij komentarz